لو رفتن iPad Air 4 تغییر اساسی در Galaxy Tab S7 را نشان می دهد

لو رفتن iPad Air 4 تغییر اساسی در Galaxy Tab S7 را نشان می دهد

لو رفتن iPad Air 4 تغییر اساسی در Galaxy Tab S7 را نشان می دهد

 
طراحی جدید iPad Air 4 یا حداقل تصویرگری از آن به بیرون درز کرده است. و می تواند گلکسی تب S7 جدید را جدی بگیرد.

DuanRui (از طریق iMore) کتابچه راهنمای کاربر را برای iPad Air بعدی در توییتر فاش کرده است ، که بینش عمده ای از طراحی جدید این تبلت به ما داده است.
 
همانطور که تصاویر موجود در دفترچه راهنما نشان می دهد ، دیگر دکمه خانه وجود ندارد. این امر باعث می شود که iPad Air 4 بعد از iPad Pro همان کارهایی را انجام دهد که چند سال پیش همین کار را انجام داده و آیپد دوم را به کنترل های ژست خود تبدیل کند.
 
جایی که Air با Pro متفاوت است روش باز کردن آن است. iPad Pro از همان سیستم Face ID استفاده می کند که اپل در آیفون های پرچمدار اخیر خود از آن استفاده می کند. در عوض ، Air دارای یک سنسور Touch ID است که درون دکمه پاور آن ساخته شده است ، همانطور که در متن اسپانیایی کتابچه راهنمای کاربر مشاهده می شود. این دکمه که در سمت راست لبه بالایی تبلت تعبیه شده است ، طولانی تر از حد معمول به نظر می رسد ، این امر باعث می شود که اگر اپل اسکنر اثر انگشت را داخل آن بکشد ، حس می شود.
طراحی به طور کلی شبیه به iPad Pro است ، مگر اینکه دارای حاشیه هایی کمی ضخیم تر باشد. برای تماس تلفنی و نیازهای سلفی یک دوربین منفرد نیز در قسمت بالا قابل مشاهده است.
در قسمت عقب هوا شاهد هستیم که یک دوربین منفرد وجود دارد و یک کانکتور هوشمند در مرکز پایین برای استفاده با صفحه کلید Magic و سایر لوازم جانبی وجود دارد. در این تصویر همچنین از USB-C (در متن خاموشی در گوشه پایین سمت چپ) نیز یاد شده است ، که احتمالاً به این معنی است که اپل نشانه طراحی iPad Pro دیگری را نیز گرفته و درگاه اختصاصی لایتنینگ خود را برای کانکتور همه کاره تر کاهش داده است.

در مقایسه با گلکسی تب S7 سامسونگ و Galaxy Tab S7 Plus جدید ، Samsung Air در جایی بین این دو قرار دارد. این سنسور اثر انگشت نصب شده بر روی دکمه قدرت را با اصلی Tab S7 به اشتراک می گذارد ، اگرچه احتمالاً آیپد دارای صفحه نمایش 120 هرتزی نخواهد بود. اما اگر iPad Air از یک چیپست اخیر اپل مانند A13 استفاده کند ، احتمالاً از تبلت سامسونگ فراتر خواهد رفت.
همانطور که در اوایل سال جاری با iPad تازه کار و MacBook Pro اتفاق افتاد ، ممکن است iPad Air با حداقل فن آوری از طریق بیانیه مطبوعاتی و به روزرسانی وب سایت منتشر شود ، براساس شایعات دیگر که به ظاهر اخیر چندین مدل iPad در بانک اطلاعاتی اروپا اشاره می کند. با این حال ، ادعاهای مختلف باعث شده است تا مارس 2021 ، پنجره انتشار آیپد ایر بعدی افزایش یابد.

رویداد بزرگ بعدی اپل یا اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر خواهد بود و علاوه بر برخی شگفتی های احتمالی ، شاهد معرفی آیفون 12 و اپل واچ 6 نیز خواهیم بود.
 
منبع : tomsguide.com

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر