آیفون 12 می تواند بدترین چیز را در مورد طراحی اپل برطرف کند

آیفون 12 می تواند بدترین چیز را در مورد طراحی اپل برطرف کند

آیفون 12 می تواند بدترین چیز را در مورد طراحی اپل برطرف کند

افشا جدید ادعا می کند که شکاف آیفون 12 کوچکتر خواهد بود

iPhone 12 render by PhoneArena
 
اگر آخرین شایعات درست باشد ، آیفون 12 به لطف یک شکاف کوچکتر در بالای صفحه نمایش ، می تواند بسیار جذاب تر به نظر برسد.

این ادعا توسط جان Prosser ، تحلیلگر و ناشر اپل مطرح شده است ، که به فوربس گفت که "درجه کوچکتر بیشتر تأیید شده است". با این وجود ، چقدر شکاف جدید نسبت به نمونه فعلی کوچکتر است ، مشخص نیست.
 
 

آیا واقعا شکاف در حال کوچک شدن است؟

اپل از آیفون های مجهز به Face ID در همه آیفون های مجهز به Face ID استفاده کرده است و از آیفون X در سال 2017 شروع کرده است ، بنابراین شکاف کوچکتر می تواند یک تغییر مورد  استقبال باشد. شکاف می تواند به ویژه هنگام تماشای فیلم و هنگام استفاده از برنامه هایی با پس زمینه سفید منحرف شود.
 
سازندگان تلفن های اندرویدی بیشتر برای دوربین های جلویی خود روی سوراخ پانچ کوچکتر مستقر شده اند ، اما به اندازه سنسور TrueDepth در آیفون پیچیده نیستند.

گزارش های قبلی ادعا کرده اند که سطح آیفون 12 تفاوت چندانی با هم نخواهد داشت. به عنوان مثال ، نشتی که نمایش کوچکترین آیفون 12 ، 5.4 اینچی را نشان می دهد ، شکافی را نشان می دهد که بدون تغییر به نظر می رسد.

اپل تقریباً به طور قطع در هنگام طراحی آیفون 12 در حال آزمایش بر روی شکاف هایی با ابعاد مختلف بوده است ، بنابراین این احتمال وجود دارد که هر دو شرکت کننده ارائه دهنده بخش های مختلفی از روند طراحی اپل را دیده باشند.
 

تنها تغییر ، طراحی آیفون 12 نیست


گزارش های قبلی در مورد طراحی آیفون 12 گفته اند که تلفن های جدید اپل نازک تر از نسخه های قبلی خود هستند و آنها طرف های مسطح تری را که یادآور آیفون 4 و iPad Pro است ، همچنین باید یک رنگ آبی جدید وجود داشته باشد که می تواند برای مدل های آیفون 12 پرو محفوظ باشد.
 
پیش از این Prosser به Forbes گفته بود که اپل در انتشار نسخه آیفون 12 مبهوت خواهد بود ، در حالی که دو مدل معمولی آیفون 12 (با نمایشگرهایی با اندازه 5.4 و 6.1 اینچ) در زمان دیگری نسبت به دو مدل آیفون 12 پرو عرضه خواهند شد. 6.1 اینچ و 6.7 اینچ خواهد بود.
 
 

iPhone 12 Pro با iPhone 12: بزرگترین تفاوت ها

تفاوت های کمی بین این دو محصول آیفون 12 وجود دارد. به نظر می رسد مدل های Pro دارای دوربین های اضافی (یک سنسور تله فوتو و یک سنسور عمق LiDAR) هستند و از هر دو mmWave و زیر 6GHz از 5G پشتیبانی می کنند.

با این حال ، افزودن یک نمایشگر 120 هرتزی اکنون برای آیفون 12 جوان مورد تردید است ، که می توانست پیمایش نرم و صاف تری داشته باشد و عملکرد کلی صفحه نمایش بهتر را برای رقیب Samsung Galaxy Note 20 Ultra سامسونگ فراهم کند.

اگر علاقه دارید که آیفون 12 را در هنگام راه اندازی انتخاب کنید ، ممکن است کمی طولانی تر از حد معمول منتظر بمانید. در حالی که اکثر آیفون ها در ماه سپتامبر منتشر می شوند ، به نظر می رسد آیفون 12 ممکن است در ماه اکتبر به بازار عرضه شود ، تأخیر ناشی از مشکلات مختلف ناشی از بیماری همه گیر کورونا ویروس.
 
منبع : tomsguide.com
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر