نمایش لیستی نمایش خطی
  • دزدگیر آنیک

    دزدگیر آنیک

    شرکت آنیک الکترونیک کویر یزد همواره در تلاش برای عرضه محصولات نوین و نوآوری بوده است

    جزئیات بیشتر...
  • دزدگیر فایروال

    دزدگیر فایروال

    در این مقاله قصد داریم برند فایروال را معرفی کنیم و همچنین بررسی محصولات تولید شده این برند ایرانی بپردازیم

    جزئیات بیشتر...
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس

    نرم افزار حسابداری فروشگاهی پرنس، نرم افزاری کامل و جامع جهت انجام کلیه کارهای مالی، حسابداری، اتوماسیونی و انبارداری فروشگاه‌هاست. نرم افزار حسابداری پرنس دارای بخش‌های مختلفی ازجمله: گروه گزارشات انبارداری، گروه هزینه و درآمد، گروه بانک و چک و صندوق، گروه گزارشات سرمایه ها، گروه پیش فاکتور و سفارشات، گروه معامله کالا، گروه گزارش دفاتر، گروه سیستم حقوق و دستمزد، گروه گزارشات زمانی کالا، گروه گزارشات تحلیل آماری، گروه اسناد حسابداری است.

    جزئیات بیشتر...
  • درباره برند پکس (PAX)

    درباره برند پکس (PAX)

    پکس یک برند ژاپنی است و هم‌اکنون در کشور چین تولید می‌گردد. محصولات این برند شامل انواع پایانه فروشگاهی هوشمند و اندرویدی است که در حوزه‌های مختلف کسب و کاری کاربرد وسیعی دارد.

    جزئیات بیشتر...
  • درباره داهوا

    درباره داهوا

    داهوا, نامی شناخته شده در عرضه تولید محصولات الکترونیک در جهان. دارای نمایندگی های فعال در 5 قاره و بالاترین فروش در میان کمپانی های صاحب نام تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی.

    جزئیات بیشتر...
  • درباره هایک ویژن

    درباره هایک ویژن

    هایک ویژن (Hikvision) یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال 2001 آغاز کرد و 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند.

    جزئیات بیشتر...
  • معرفی برند هایلوک

    معرفی برند هایلوک

    برند HiLook در سال 2017 بعنوان زیر برند چینی Hikvision تشکیل شد که فعالیت آن تولید دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های نظارت تصویری و هوشمندسازی در سطح جهان است.

    جزئیات بیشتر...
  • معرفی شرکت Yingli Solar

    معرفی شرکت Yingli Solar

    یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پنل در دنیا می باشد. طبق ادعای سایت رسمی این شرکت چینی، تا کنون حدود 15 گیگاوات پنل به نقاط مختلف دنیا از جمله آلمان، اسپانیا، ایتالیا، یونان، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن، برزیل، استرالیا، آفریقای جنوبی، مکزیک و ایالات متحده آمریکا صادر شده است.

    جزئیات بیشتر...